BlaBla

Är jag trött eller vad!

Lång dag idag, med ett matteprov på slutet. Det gick halvdant, vi får väl se om jag får G.

Vi har börjat med västar på sömnaden, idag ritade jag mitt mönster till en väst med sned skärning fram, men sen visade det sig att en annan  tjej i klassen gör en i princip likadan så jag känner mig inte så på längre. Har ett behov att vara unik tror jag...hm.

Det är slaskigt och jag tycket att det borde uppfinnas galonstrumpor med element effekt för det äckligaste i världen (Iallafall top-tio) är att ha på sig blöta kalla strumpor.

Nu ska jag äta paj.


image134

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej kära du!!
Vill bara säga kram och hej!
VI HÖRS!!

2008-04-02 @ 22:43:39
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Maria

HJÄÄÄLP!!! Jag behöver hjälp med att förstå sömnadsbeskrivningen...jag fattar nada...eller iallafall alldeles för lite!! Kan jag scanna in och maila dig kanske??

2008-04-04 @ 18:57:48
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Fanny

Hej och kram

Maila den så kan jag försöka hjälpa :)

2008-04-04 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0