Hellu

Hej där.

Idag är det onsdag, fast det har kännts som torsdag.

Hade dubbellektion i sömnad, satt mest och broderade på min väst hela tiden. Det blir en kort sak med sned knäppning och sånt.

På maskinstickningen körde jag järnet och lyckades göra både fram  och baksidan av min kofta + mönster. Nu ska jag bara tvätta alla bitar så är det bara att börja klippa.

For hem och kollade badtider på datorn. För jag har nämnligen bestämt mig för att börja träningssimma regelbundet. Men tji fick jag för de renoveras där och den enda dagen som mitt schema tillåter mig att vara fri får bara "herrar" vistas i badhuset. Bittert värre. Så jag får antingen bada på helgen (Helst inte, lite privathet vore fint) eller på kvällarna(lär jag inte göra eftersom att jag inte kommer orka ta bussen in i stan) Blääää.

Nu sitter jag här med te och röda utslag på höften, ingen aning varför.

Ska brodera, bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej go-unge!!
Jag har tänkt maila sybeskrivning åt dig, men har inte fått tummen ur...tappade geisten och farten på min klänningssömnad när jag inte fattade. Ny energi kommer kanske snart...
KRAM

2008-04-09 @ 22:29:03
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men jag tycker vi kan vara findus och stefan för hade blivit pepp på att simma :P

2008-04-10 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0