Kotte

Bajs är verkligen ett bra ord för mig, det förklarar mina känslor precis.

Igår körde vi frisörsalong hos Malin och jag fick en mohikan frilla. Tyvärr gick det åt helvete. Nu har jag rakat en cm på sidorna och en luddig igelkott mitt på skallen, jag kan inte tämja det så igelkotten får leva under en mössa ett tag. Vi färgade också och färgen blev brungrönblond. Det liksom skiftar beronde på ljuset. Jädrigt mycket tårar och skit. Funderar på att raka av hela klumpen av hår och gå i kloster.

Hejdå

// Fröken Igelkott.

(Btw så är jag 18 år och inget har förändrats)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen lilla-stora Fanny!! Har du blivit indianigelkott!!? Ursäkta att jag glömde gratta dig på rätta dagen...och tur att det är inne med mössa på knoppen!! Men du brukar ju vara fin hur du än har...KRAM!

2008-04-16 @ 18:10:09
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0