oook

Idag har jag lite bättre självförtroende.

Har också mild panik pga en viss redovisning imorgon. Hatar att redovisa inför folk, det är störigt.

Så har jag prov på Kristendomen på fredag, och jag har knappt pluggat alls ännu. Fast jag har tagit upp boken skitmånga gånger, men jag lyckas bara läsa samma sida om och om igen utan att riktigt veta vad jag läser. Tror att jag tänker på lite för många saker just nu.

Nu måste jag sova, sen måste jag vakna och åka till skolan. Jag måste, för alla människor måste. Och så kommer det alltid att vara.

Bild på mitt nya hår:
image135

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag hade missat att du skrivit ett inlägg!
Håret ser ju inte så tokigt ut, jag menar att det lät värre när du skrev ditt förra inlägg!
Hoppas att du har det bra! Tänker ofta på er! Vill du/ni komma hit någonhelg? ELler har ni fullt upp just nu?
KRAM

2008-04-27 @ 21:35:07
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kommer gärna nån helg, men det är ganska stressigt några veckor fram, men vi kan ju höras :)

2008-05-02 @ 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0