Bokmani

Goddagens.

Mitt hår är nu gult med orange slingor och nästan vit hårbotten. Inte särsilt läckert precis. Men det blev iallafall ljusare så det kanske är så blont som jag vill ha det om typ två blekningar.

När jag kom hem igår fortsatte jag att läsa på en bok som jag bara ströläst några sidor ur denna vecka och jag fastnade helt.
Har upptäckt att jag älskar att läsa på natten. Att ha en så bra bok att det inte går att sluta läsa. Igår (Eller rent tekniskt sett idag) läste jag till tre på natten och hade lätt kunnat fortsätta om jag hade orkat.
Boken heter Systrar i jeans, det konstiga är att den var nog inte så bra egentligen. Jag menar när jag tänker tillbaka på den så minns jag inte riktigt vad som var så himmla fångade. Men nått var det iallafall.
Nu har jag precis börjat på bok två men tar en liten pause för att blogga.

Appropå bloggande så känner jag mig lite less. Jag har nästan aldrig lust att blogga, vilket jag hade i början. Så jag tänker försöka att bara blogga när jag känner att jag vill det. Får se om jag håller mig vid det.

Nu ska jag lääääääääääääsa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sådana böcker är härliga...men jag får alltid lite panik om jag inte blir toktrött ganska fort på kvällen när jag läser. Jag vet att om jag läser för länge så blir jag för trött nästa dag och jag måste ju orka allt möjligt på dagarna med alla knoddar!

2008-03-02 @ 18:36:07
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0