Kabooom

Ojoj, nu sitter jag i mitt nya rum!
Direkt när jag vaknade började rumflyttningen. Så lite halvsurt med ett äpple i munnen började jag dammtorka och lyfta och allt möjligt.
Nu är alla mina ägodelar inne i rummet, fast allt ligger inte precis där det ska. Men jag kände att jag behövde en dator-lördagsgodis-te pause.
Liten bild på rummet med webbkamera:
image123
Ja, man ser kanske inte så mycket. Men det är fint!
Jag har bytt säng också, för några dagar sedan köpte pappa och Marie nya sängar, så då har jag "ärvt" Maries gammla.
Den är gigantisk! Härligt mjuk och väldigt bred, jag älskar den!

Ikväll ska jag till Malin och föröska färga håret igen, nu ska det gå!
Så ska vi kolla melodifestivalen också var det tänkt, mysigt!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0