Spring så snabbt du kan

Hm är jag poppis idag tro?

Malin kom vid lunch och färgade mitt hår (igen) , så nu är det ganska blont, men jag börjar ledsna på den är färga-håret-varannan-dag-cirkusen.
Vi såg sen på halva Babel och sen skjussade hon mig i sin stencoola bil till vårdcentralen.
Där snackade jag med en läkare som snackade med några kriskuratorer på vuxenpsykiatrin och bokade tid åt mig. Jag skulle inte kalla mig själv för ett krisfall, men jag behöver detta och det var det snabbaste sättet att få en tid.
Så nästa vecka ska jag dit (missar matten) och gråta skallen av mig, halleluja.

Ikväll ska Marre komma och sova över. Riktigt mysigt tror jag, hon ska köpa ben& jerrys så ska vi sitta och sörja att sportlovet är slut framför nån film. Härligt.

Annars då?
Jag var uppe till tre på natten igår och skrev baklänges. Kändes lite galet, men jag har bestämt mig att jag ska kunna skriva baklänges helt flytande och snabbt. Det går väldigt bra faktikst, fast saaaakta som stryk.

Så har jag gjort matte. Massa massa av matte. GEOMETRI IN MY HEART. De är underbart att gilla att göra läxa. Om bara hela kursen hade varit om geometri så skulle jag lätt ha fått toppbetyg. Men är det icket.

Nu har jag massa läsning att göra, bye.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hoppas att det blir bra med den där pratstunden. Du måste inte gråta skallen av dig =), men ta chansen att prata och vara ego!
Hoppas att ditt hår inte tar för mycket stryk av alla blekningar...
Ett tips! Lär dig prata baklänges istället...jag jobbade med en som kunde prata baklänges, helt flytande, han såg liksom orden i huvudet och sa dem baklänges, så han roade oss en hel kväll med att säga filmtitlar mm baklänges. GALET!

2008-03-04 @ 19:23:59
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Fanny

gah, jag tror att det är mycke svårare att prata baklänges, det skulle ju vara som att lära sig ett helt nytt språk.

2008-03-04 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0